It värker

Idag har det varit kallt och regnigt.
Jag skulle ut, men det blev svårt.
Utan mat i magen och sömnbrist var det inte tipp-topp.
Tillslut tog jag mig ut på en timmes promenad.
Men eftersom jag suttit för mycket på arslet idag och det kalla vädret, värkte hela kroppen då jag kom hem.



Känns så trist, men jag ser det positiva.
Idag har ju utfört två saker som gav mig mycket glädje och var bevis på att det går framåt.

Idag lärde sig Noelle ännu ett ord: "Bompa".
De kommer nu, lillgumman min.
Sen har vi varit på bibblan och lånat böcker och filmer.



Det är gratis och de har en massa roliga böcker och filmer att välja bland.
Man blir lite less att läsa samma böcker om och om och om igen:-)

Sen har vi varit hos Alva och lekt en stund.
De var helt slut nu då vi kom hem.
Imorgon måste jag röja det sista av kaoset hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0