Jag fryser i näsan

Är så otroligt frusen idag, BRR!!
Jag fryser t.o.m. inuti näsan, så kallt är det.

Ska snart ut på en prommis och sen ska jag försöka hitta räkningen för jag måste betala in skatten.
Hoppas jag hittar den, hade nästan glömt bort den eftersom det var så längesen man fick den.
Ska betala lite andra räkningar med.
Har varit och handlat idag och skickat tillbaka ett paket till Gina Tricot.

Lägger in två bilder från sommaren.

Jag, Amanda, Ballex & Gunnar(tror jag han heter iaf) Där var jag finkammad och proper. nu är mitt hår som ett skatbo utan dess like. Vilka kontraster det kan vara ibland.


Och vi som sprang för Ove på Bäverloppet. Måste börja träna redan nu, så jag klår morsan igen nästa år:)

Ha en bra Måndag, gott folk:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg bild den dära första hörre du!:P Roligt att träffa dig i helgen, hoppas du kommer hem snart igen!!! <3

2008-10-27 @ 13:29:36
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Amanda

jadu, jag vet inte alls om den dära karl kommer hem. Haha, skämt o sido. Tror han kommer på onsdag, men mycket kan ha ändrats tills det!! :P KRAMKRAM!

2008-10-27 @ 13:38:21
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0