En vän som dig

Kände bara att jag ville skriva om Karro, som är den absolut mest omtänksamma vännen jag har.
Hon finns alltid där för mig, ALLTID!
Hon ringer oftare när jag är nere, då jag verkligen behöver det.
Hon lyssnar på riktigt, utan att börja prata om sig själv.
Hon är ärlig om att hon inte förstår vad jag går igenom, men räds inte för det ändå.
När jag gick i högstadiet så var hon ärlig mot mina föräldrar om mina problem, trots att vi blev ovänner och jag hatade henne.
Men när det gick över och helst när jag blev äldre insåg jag att hon var inte världens elakaste kompis, utan den bästa.
Hon lät som trettonåring, mitt välmående gå före vår vänskap(eller hur man ska uttrycka det).
Men i och för sig så var hon redan då, som nu, väldigt duktig och ansvarsfull:-)
Och är det något hon kan så är det att visa kärlek och ösa godhet och beröm över en!

Så därför så skriver jag detta.
Eftersom att den som får en vän som henne, aldrig kommer att hitta en bättre!!
Hon är en av de finaste människorna som vandrar i ett par skor och detta inlägg är bara ett STORT TACK till henne!
Tack för att du finns!!!



Kommentarer
Postat av: Karro

Vilka fina ord du skriver om mig Anna. Jag blir alldeles rörd.. Du är en underbar vän du med. Det vet du :) PussoKram

2008-10-14 @ 10:41:54
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Karro

Förresten, tack för den vackra bilden... harkel..

2008-10-14 @ 11:24:26
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0