Konfrontation

Idag måste jag konfronteras med den rädsla som är starkast för mig just nu.
Igår så orkade jag inte och idag måste jag.
Samtidigt vill jag inte, för det är ett tecken på förbättring.
Och är det nåt jag lärt mig här i världen, så är det att ju mer man kämpar desto mindre hjälp får man.
Så bara därför vill jag låta mitt förfall kvarstå en dag till också.
Men kanske mest för att slippa utföra det över huvudtaget.
Tänk att den mest simpla sak kan vara så svårt!!
Jag kanske kan skjuta upp det ändå. Åh, nu måste jag ta ett beslut.
Så jobbigt!!

Igår em, efter promenaden mådde jag lite bättre. Så jag drack och njöt av en kopp varm choklad med grädde och farinsocker igår!! So good:-)
Promenader är en bra medicin och idag ska jag gå ännu längre.
Ja, sen får vi se hur resten av dagen ter sig!

Detta var mitt andra favoritbidrag i Lilla Melodifestivalen:
http://www.youtube.com/watch?v=xeipvg__HJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0