Live your life

Idag har jag inte gjort nån nytta.
Men jag tänker itne må dåligt över det, för inget har funkat.
Så har suttit här och tänkt och skrivit mycket.
Ibland funkar det lite.
Mår långt ifrån bra, men lite musik och att skriva dagbok kan ibland vara medicin med.
Därför mitt ständiga bloggande idag.

Lägger in en av mina nya favoritlåtar
http://www.youtube.com/watch?v=L6UB3LzMC3Y
Rihanna är nog en av dom bästa, tycker jag!!
Och vacker som få är denna kvinna.


Blir sugen på att dansa då jag hör den.
Vill gå ut och ha roligt, men jag får bara tusenfalt mer ångest dagen efter då.
Mår sämre av att dricka alkohol, då jag redan mår dåligt.
Men det är så skönt att slippa alla tankar för en kväll, sådär lagomt avdomnad och bekymmersfri.
Som om jag vore som vilken annan normal person som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0