Pirrar i kroppen

Av flera olika anledningar.
Idag har jag lyckats bryta onda tankar och låtit dem skölja över mig, men inte TA övere mig!!
Jag har bestämt mig slutgiltigt att jag ska åka och hälsa på Linda.
Vi kommer ha så roligt, jag längtar som bara den.
Jag är alldeles varm i kroppen, jag har hittat lite äkta glädje idag.
Jag har varit lugn och saklig med barnen och kännt den glädje man som mamma borde få känna.
Jag har uppskattat varenda minut med dom, även fast Hailey varit som ett argt bi stundtals idag.
Jag menar, att jag har haft orken till att t.o.m. orka säga åt dem och ta konflikten.
Och det är så underbart.
Imorgon är en ny dag, kanske blir den bra eller kanske inte.
Men jag bryr mig inte, för det blir hursomhelst bara isåfall ännu fler tillfällen att öva nya tankesätt.
Jag härdade ut stormen, TIO HELVETISKA VECKOR.
Kanske inte är slut som sagt, men bättre och nu vet jag att jag klarar att härda ut skiten även fast det känns som om jag ska ta livet av mig.
Bort med den förbannade jantelagen: Jag är fan en kämpe, jag är stolt över mig själv!!

God natt på er. Jag är iallafall mycket trött, ska sova skönt nu!

Kommentarer
Postat av: Karro

Godnatt Gumman! Sov gott och nattinatti! Jag hade en ljusblå skjortklänning och sydde ett vitt förkläde + hårband och sen målade jag röda kors med tuschpenna :) Det gäller att vara ekonomisk + kreativ :P Kul att du ska till Ösd och ha roligt! Synd att jag inte bor kvar :( Men du och Linda får mysa och umgås iaf!! Nu ska jag också sova! Godnattkramar

2008-10-29 @ 22:59:25
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: kristin elverum

Åh va skönt och läsa! Hoppas du får de roligt med Linda. Lev livet nu imorgon kan de ju va försent!KRAM

2008-10-30 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0