Sovit bort mina problem

Imorse låg jag länge med ångest och försökte somna om, men bara vaknade igen.
Så tillslut så låg jag och halvsov för att slippa tänka och så klev jag upp nyss.
Jag ska iväg och träffa en kompis på sjukhuset innan jag ska till Farbror doktorn.
Vi ska äta lunch, men känner mig inte särskilt hungrig.
Får väl hålla henne sällskap då.
Jag ser ju ut som en katastrof också, men jag orkar inte bry mig.

Hade tänkt gå, men jag åker nog buss.
Känns direkt nedbrytande att gå utan energi.
Vi hörs sen, får vi se hur det går hos doktorn.
Är inte speciellt förtjust i honom och han lyssnar inte på vad jag har att säga.
Han ska göra en bedömning på dessa samtal sen...
Verkar ju lovande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som skrev förut! Äter du medicin och i så fall vilken? Bara frågar eftersom jag själv har en hel del råd om olika mediciner. Jag vet iallafall hur de funkade på mig. Vilka som har biverkningar och liknande..

2008-10-23 @ 11:59:25
Postat av: Amanda

Hoppas det går bra!!!

2008-10-23 @ 12:49:47
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Anna

Till Anonym: Jag har ätit Mirtazapin. Men nu fick jag bytt till Sertralin, som tydligen ska motverka mina tvångstankar och inrikta sig mer på ångesten. Vi får väl se, men eftersom den andra inte riktigt hjälpt så måste jag ju prova. Vad äter du då?

2008-10-23 @ 15:25:10
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-23 @ 15:28:21
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-23 @ 15:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0