Sovit i massor

Inatt har jag sovit hur gott och hur mycket som helst!!
Och jag är fortfarande trött.
Kroppen slappnar äntligen av och det är först nu jag får känna hur trött den verkligen är.



Idag orkar jag inte åka och träna.
Jag ska istället ta en promenad till Jonas, min kompis på Ålidhem.
Han ska bjuda mig på lunch:)
Sen så ska jag traska hem igen och gå på utvecklingssamtal på dagis.

Imorse var barnen lugnare i och med att jag var det.
Gick bra att lämna och jag stannade kvar och pratade med Haileys fröken.
Imorgon får jag veta hur det blir med sjukskrivningen och sen ska jag gå till min studievägledare igen.
Har haft så tur ändå att jag går till ssk, eftersom mina lärare även dem är sjuksköterskor.
De har gett av sig själv så mycket och jag har fått hemnummer, mobilnummer sms osv.
Det har varit fördelen med mina lärare att de är insatt i sjukvården och av den vårdande naturen;)

Sen tror jag att jag ska åka och hälsa på min fina vän Linda i helgen.
Man ska inte skjuta upp grejer, utan passa på då man har ork och lust.
Så förutom den långa resan, så ser jag fram emot det.
Ska isåfall åka redan på fredag morgon så jag hinner vara där ett par dagar.

Just nu står Micke och Björn och spelar pingis.
Micke har köpt ett pingisbord som han har i vardagsrummet, haha!
Igår spelade vi några rundor och jag vann några gånger.
Men Micke spelade med vänster hand, så det var därför det blev lite jämnare nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0