Storstadsbo?

Har tänkt på det här med att bo i stor stad egentligen.
Är det för mig?
Ja, jag vill ju jobba på sjukhus och i framtiden på en förlossning.
Jag vill kunna ha vissa saker tillgängliga, såsom träning.
Men vad är det egentligen mer jag vill ha?
Jag springer inte så ofta på stan och jag äter sällan ute eller fikar ute.

Jag trivs inte på för små ställen.
men jag saknar friden, gemenskapen och att det inte är så jäkla bökigt att ta sig nånstans.
Att man kan köpa hus utan att ruinera sig och ha nära till naturen.
Jag uppskattar verkligen att kunna plocka bär och fiska rakt bakom knuten.
Även om det det inte var nåt jag gjorde mycket förr.
Men jag är ju egentligen en hemma människa, det är ju enstaka gånger man går ut och festar på krogen också.
Jag skulle kanske inte behöva IKSu, eftersom det tar sån tid att ta sig dit.
Så man har ju egentligen mer tid och då kan man ju springa och träna hemma.

Jag vet inte, bara nåt jag tänkte på.
Men jag är ju ung och jag har ju inte börjat leva så stort än.
Men visst vore det väl skönt med nåt mellanting!
Men en sak i taget!!

Ikväll ska vi på bio, det blir nog roligt.
Och sen har vi ätit pizza idag. Jag höll på spy.
Har väl inte precis ätit bautaportioner på sista tiden, så en halv pizza satt där den(inte) skulle.
Jag köpte iallafall fina praliner för 24kr/hg, men hellre lite extra gott än mycket halvgott...
Vi ska se Stepbrothers, den är nog rolig tror jag!


I "Step Brothers" spelar Will Ferrell och John C Reilly två bortskämda killar som båda växt upp med en ensamstående förälder. Killarnas vanor och ovanor sätts på prov när deras respektive föräldrar blir tillsammans och beslutar sig för att gifta sig.

Idag har jag gjort det jag hela veckan gruvat inför. Gick ju, men det var jobbigt.
Sitter nu hos Micke och hans föräldrar är här.
Så nu ska jag sluta nörda framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, jag vill också se den filmen! Tycker Will Ferrell är så jäkla rolig. Om du inte har sett Blades of glory så ska du göra det, massa skratt lovar jag dig. Vi var och såg Righteous kill på bio för några dagar sen, men den var väl inte så väldigt underhållande. Då var dina historier som jag fick under tiden mycket bättre ;) Ha en mysig helg, gumman! Massa Kramar från Kussen

2008-10-10 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0