Trodde jag aldrig skulle säga såhär...

Men jag har gått ner 6 kg och det känns inge roligt.
Det påverkar bara min kropp negativt att gå ner i vikt och säkert tappar jag muskelmassa med.
Sen påverkar ju det hela kroppen, hormoner och allt ställs i än mer oordning.
Måste försöka äta, men jag har ingen matlust.
En klump i halsen, går knappt att svälja.
Måste försöka ännu mer.
Usch!!

Förut var jag tvungen att håla mig ifrån att äta, fast jag var sugen.
Och nu måste jag tvinga mig själv att äta, fastän jag inte har lust.
Ja, livet är tufft.
Jag tänker vilket jävla I-landsproblem att ha ångestproblematik.
Då så många i världen lever i krig och svält.
Men skulle man tänka så, att nån annan har det värre ja då skulle alla må bra.
För alla problem är objektiva och ett problem för just mig.
Men ändå, tänk vad många som skulle vilja äta men inte har mat.
Stackarna, jag tänker på dom.
När jag återfår min matlust för en längre tid så ska jag uppskatta det som fan!!

Men hursomhelst... Då tänker jag på alla bloggar där man skriver om mode, hår o you name it.
Det är ju verkligen ett jävla I-landsproblem.
Förut följde jag dessa bloggar och drömde mig bort och önskade mig att jag skulle ha de "problemen".
Men fy fan, vad tråkigt det är att läsa dessa bloggar nu.
Så otroligt ointressant.
För mig alltså.
Jag kan väl tycka det är lättsamt att läsa, men vad tillför det i mitt liv egentligen?
Inget.
Jag önskar att jag hade orken att bry mig i det, men det uppfyller inte så stora syften i mitt liv.
Men hade jag haft orken att bry mig om sånt, så skulle jag itne ha så stora problem i mitt liv(Inte för att jag tror att alla med perfekt kropp, snygga kläder är problemlösa, det tror jag verkligen inte).

Men fråga mig när jag börjat må bättre.
Då kommer jag säkert sitta och klaga över att jag har för stora lår, för tunnt hår, tråkiga kläder och för oglamoröst liv.
Men förhoppningsvis kommer jag ha kvar insikten om att det egentligen inte spelar sån stor roll i mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0