Bra senaste veckan

Jag har verkligen ryckt mig i kragen och bestämt mig för att skapa ett liv.
Hittils har det gått rätt bra, men har nog mycket kvar.
Istället för att tänka att det är tråkigt att jag måste tvinga mig till så mycket, försöker jag se det som att jaja, jag kanske måste ringa en kompis t.ex.
Men att när jag väl gör det, är det roligt. Jag har bestämt mig för att ha roligt.

Så senaste veckan har bestått av(Alltså inkl. en del av förra veckan).
- Första veckan i skolan
- Första veckan med barnen själv
- Storhandlade med barnen själv på Willys(inte så rolig upplevelse blev det)
- Varit och hälsat på en kompis
- Bad en kompis + hennes söner(Haileys bästis) att komma och hälsa på
- Skrivit lite dagbok
- Kollat på film med Micke, Maria och Daniel
- Pratat med Pappa
- Pratat med Rebecca
- Pratat med Petra
- Varit och tränat Combat med Jessica och blev helt avslappnad, samtidigt som jag körde stenhårt.
- Fixat CSN
- Varit i biblioteket och pluggat, istället för att åka hem så fort man får några timmar till godo
- Varit och gett blod för första gången(alldeles nyss)

Alltså summan av kardemumman är att jag tvingat mig att klara en hel del saker och haft roligt och haft nytta av det.
Dock har jag haft en del motgångar, men tvingat mig att kravla mig upp igen.

Imorgon kommer Petra och Mattias. På fredag kommer Pappa, Anna och Jeppe. Om jag har tur händer det kanske något mer roligt i helgen. Är sugen på att gå ut och festa!!! Och till veckan komer mina små frön igen.

Nu ska jag plugga lite:-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Härligt jobbat Anna! Kul att få lite besök och allra helst av Petra och Mattias :) Saknar dig min sötnos. Vi får pratas vid snart. Jag blir själv igen på söndag, kanske vi kan prata lite då om vi orkar :) Puss på dig

2008-09-09 @ 19:30:06
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman!! va kul att du hittar på lite saker!=) Det bästa för dig, det vet du!!

saknar dig så hiskeligt mycket!!

tänker på dig o dina vackra tjejer!!

puss puss puss/Linda

2008-09-09 @ 19:31:59
Postat av: Yurika

Du är utmannad på min blogg!

2008-09-17 @ 18:02:29
URL: http://yurika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0