Döden, döden, döden, Så nu är det gjort!

Astrid Lindgren sa nåt liknande då nån frågade henne om döden.

Idag har vi pratat om döden och livet/ döden i vårat liv.
var intressant, men ev lite deprimerande.
Men samtidigt skönt.

Igår kikade jag på två filmer om sjuka människors sista tid i livet. Lite deprimerande kvällsnöje, men jag missade filmerna på skolan för Hailey var sjuk.
Nu är det bara två veckor kvar av denna döden-kurs.

Jag måste ringa en sjukgymnast, har sjukt ont i hela vänster sida nu. Min kropp är helt sned rakt igenom snart tror jag. Borde nog gått då jag började få problem med bäckenet på samma sida. Men jag är ju sån, skjuter upp saker.
Imorrn ska jag träna Combat, så då kanske jag får riktig träningsvärk istället. Kan ju va skönt med ombyte av smärta:-P

Nej, nu måste jag plugga.

Kommentarer
Postat av: kristin elverum

Hallå Anna!

Jag fick också ont en gång som du beskriver. Mitt berodde på att jag tränade för mycke mage så tillslut drog allt fel. Jag gick hos en kirupraktiker för sjukgymnast hjälpte inte. Hur mår du annars går de bra att bo själv? Tungt kanske varannan vecka när du inte har barnen??

Ha en bra helg KRAM

2008-09-19 @ 16:09:44
Postat av: emma

Hej:) Vad roligt med en kommmentar:) Jag ha hittat en högskoleutbildning till Hudterapeut:) tycker de skulle vara jätteroligt, men tyvärr så är de ingen kursstart fören till hösten-09 igen, men jag har gjort en sen anmälan nu så jag håller tummarna:) Kraam!

2008-09-21 @ 15:04:33
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0