Inget internet

Har inget internet i mitt nya hem. Tänkte skaffa, men har inte tagit mig för det. Och känns bra faktiskt, slösade så mycket tid med datorn förut. Nu har jag inte så mycket tid. Dock hade det varit bra för skolans skull, som idag då jag måste skicka in en sak till en lärare. Hoppas jag kan gå över till grannen ikväll och skicka. Dessutom har jag börjat skriva dagbok på den istället för blogg, då kan man va mer personlig. Hoppas jag fortsätter med det, är bra att gå tillbaka och reflektera över det man skrivit.

Sitter just nu på Medicinska biblioteket och pluggar. Som tur är har jag kopierat papperen, så jag kan läsa lite mer ikväll innan jag ska skicka uppgiften.

På fredag ska många ur min klass ut, men jag har bytt helg med Micke så jag kan itne följa med. Kändes tråkigt, men gick över eftersom jag vet att det är bara att acceptera. Kommer fler tåg. Min klass verkar bra iallafall och jag hoppas jag hinner bekanta mig mer med dom en annan helg! Tur jag hade Jessica åtminstone som jag jobabt med i sommar. Sen så tog min kära vän Jonas studieuppehåll och det var tråkigt. Men jag träffade han i lördags, då jag babblade en hel kväll. Bra jag itne tråkar ut honom på skolan iaf. Han är som mig, fast lite äldre och mer världsvan, haha. Den sista tiden har våra liv sett väldigt lika ut. Har alltid haft lättare att anförtro mig åt killar, de lindar inte in allt.

Tänker mycket på Linda och Karro nu, som även dom intagit en ny fas i livet fast på olika sätt!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej Anna!

Det är Elin Sundelin som skriver. Jag tänkte höra om du har några gamla sjuksköterske böcker som du vill sälja? Dessa är de jag skulle vilja köpa just nu ;

J. Backman- Rapporter och uppsatser (2008)

E Björkman K Karlsson - Kliniskt vårdarbete för sjuksköterskor (2006)

G Collste - Inledning till etiken (2002)

B Fossum - Kommunikation: Samtal och bemötande inom vården (2007)

B Hofvelius EE Johansson- Kropp och genus i medicinen (2004)

N, J Kristoffersen- Grundläggande omvårdnad 1-4





MVH Elin

2008-09-04 @ 15:37:21
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: elin

Vilka böcker är nödvändiga att ha?Jag tänkte köpa kristoffersen, grundläggande omv. 1,2&4 eller är det dumt? Ja, jag pluggar i Umeå, så det skulle vara jättesnällt om jag kunde få kopiera det som kan vara bra att ha :) Vi lär väl kanske springa på varandra på vvh nån dag skulle jag tro.

2008-09-08 @ 13:39:41
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoho, det var lika bra det att du inte svarade. Blev lite för mycket dricka igår, så du skulle inte ha fattat vad jag sa iallafall, haha. Men ringer dig ikväll igen! Kramar

2008-09-08 @ 13:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0