Mitt vill-ha just nu.

Pappa frågade häromdan om jag har något nytt jag vill ha nu, eller om det kändes som om jag kommit tillrätta med allt.
Kom inte på något just då, men hade i bakhuvudet att det var något.

Och så kom jag kom på att jag inte har någon kamera att ta kort med längre.
Känns tråkigt, då man ibland skulle vilja ta ett kort och så har man ingen kamera.

Denna är ju ljuvligt vacker och ger fina bilder:  http://www.expert.se/Product/Product.aspx?id=2124129
Men ack så dyr!
Så det blir till att spara igen:-)

Nu måste jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna. Du får den av oss i F-dagspresent! ´Du kan beställa den om du vill. Kram Mamma!!

2008-09-22 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0