Psykologikurs

Intressant!
Även för mitt personliga intresse i frågan.

Idag hade vi en bra föreläsning bl.a. om depression.
Anledningen till detta inlägg.

Jag mår inte så bra för tillfället, dels försöker jag hålla mitt huvud över ytan pga min sjukdom som jag fr.o.m. obekymrat kommer att kalla den.
Dels pga av andra orsaker som kanske inte är så konstigt i min nya livssituation.
Därför har jag inte orkat prata i telefonen på sistone och jag har haft dåligt samvete över det.
Men idag fick jag veta en massa nya saker och jag fick ny insikt och tänker därför meddela att jag lever.
Men just nu orkar jag tyvärr inte ha samtal med andra, för jag är upptagen med att hålla huvudet över ytan.
När jag känner att jag rätat ut en del saker, kanske jag orkar prata med er alla som ringer.
Bara så inte alla tror att jag inte vill svara, så är det så att jag verkligen inte orkar svara!!

Så om någon vecka, eller kanske två, vem vet kommer jag kanske orka ta itu med alla samtal som inkommer i min mobil.
Nu måste jag hämta barnen på dagis!

Hoppas iallafall att ni har det bra mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!! förstår om du inte har det lätt..känner mig dum som sitter o ringer dig o låter dig höra mina problem! stackare!!

hoppas du snart får må bra, hör av dig när du har orken.

Ska väl försöka ta tag i mitt liv oxå...

2008-09-02 @ 15:50:23
Postat av: Karro

Mina Kära Annis! Du är duktig som kämpar på med allt.. jag tänker på dig dagligen! Ledsen att jag inte svarade när du väl ringde mig här om dagen, men det har varit mkt för mig med. Men jag har det inte som du. Jag vet att du alltid gör ditt bästa! Men glöm inte att tänka på dig själv ibland också! Jag vill bara ge dig en massa KRAMAR just nu och hålla om dig en stund! Om du behöver prata vet du att du kan ringa. Men annars väntar jag tills du mår bättre :) Ta hand om dig nu och pussa älsklingstjejerna från mig! Många hundratals KRAMAR till dig min älskade vän

2008-09-02 @ 21:29:06
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: kristin elverum

Hallå Anna! Du ska veta att du alltid är välkommen till oss! Du kommer alltid att va en i vår familj. KRAM på dej hoppas du snart mår bättre/ Kristin och Lars

2008-09-03 @ 20:36:04
Postat av: Yurika

Skickar en massa kramar till min IKEAsjälsfrände =)

2008-09-05 @ 11:01:53
URL: http://yurika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0