Vänster & Höger

Hailey har blivit så duktig på skilja på vänster och höger!
Så nu idag har jag försökt lära henne ABC-sången, men hon är inte så peppad.

Är hemma med sjuklingen idag med(Hailey), som har feber. Så idag ska jag städa innan mamma kommer och klä på lill-tjejen och ta en lång promenad så vi får frsik luft. Har suttit inomhus i flera dagar..

Glömde anmäla mig till fin-sittningen på kårhuset, så less. Jag har ju varit hemma med Hailey och missade det helt enkelt. Hoppas jag får anmäla mig i efterhand, annars får jag sitta hemma själv på min födelsedag då andra är o har skoj!!

Vi är nu i Mickes lägenhet och lånar datorn, för jag behövde ett nummer och så anmäla mig då till sittningen.
Så nu ska vi gå hem till vår lilla lya igen.

Kommentarer
Postat av: bitte

trevlig blogg

2008-09-30 @ 13:41:43
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0