My new life



Hej på er alla glada!!

Jag blev så glad, för jag har i inlägget under fått en kommentar av en alldeles okänd person som heter Emma.
Hon skrev att hon saknade mina inlägg och det var ju roligt att höra.
På min nya blogg skriver jag inte som jag skrev på den här, så även om du, den här Emma, fick den skulle det nog inte vara detsamma.
Men jag gör iallafall en liten uppdatering för de som vill veta hur det är med mig.
Det är nog bättre än nånsin faktiskt.
Fortfarande går det upp och ner.
Men när jag får ångest nu så ger jag mig(oftast) fan på att jag ska göra detta ändå(nu vad jag nu ska göra, gå till skolan, festa, vara med barnen osv), därför ångesten ska inte mer få ta över mitt liv.



Jag sover fortfarande rätt dåligt, det är väl det sämsta just nu men annars överlag är det lugnt.
Och allt jag trodde jag skulle behöva ändra för att må bättre, behöver jag inte alls ändra på.
En del grejer måste jag fixa, men en del har jag bara fått lugn över att låta dem vara som det är!!
Jag vet inte om jag kommer få en så stor nedåt period igen, för än hur mycket man lyckats manövrera sig själv så kan det hända att man en dag stjälper.
Men det tar man då.
Jag har iallafall mer verktyg nu och det bästa som sagt är att bara låta ångesten vara som den är och skita i att den finns och bara leva. För då får den inte ta lika mycket plats!!!
Livet går upp och ner för alla och för mig likaså, trots att jag mår bättre.
Jag tar dagen som den kommer och har blivit lugnare, mer framåt och tar för mig mer av det jag vill.
Jag har gjort mer de senaste 2 månaderna, än jag gjort på år och dar.. Både på stort och smått!

Så nu, hemliga Emma, fick du iallafall en uppdatering:)
Nog är jag nyfiken på vem du är alltid.
Du får gärna skriva lite mer om dig själv.
Kanske har du också ångest eftersom du tyckte om att läsa mina depressiva inlägg så mycket, vad vet jag??



Have a nice day:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad roligt att du uppdaterade litegrann. Skönt att veta att du mår relativt bra! Flickorna har blivit jättestora... :)

Har själv varit depressiv i perioder, men inte lika djupt som du gissar jag. Hittade din blogg via någon annan blogg, vilken har jag dock glömt. Kommer från Umeå. Ha en härlig vår!

2009-03-18 @ 18:05:19
Postat av: Anonym

http://skvallerombloggarna.blogg.se SKVALLER OM DOM KÄNDA BLOGGARNA!http://skvallerombloggarna.blogg.se SKVALLER OM DOM KÄNDA BLOGGARNA!

2009-08-24 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0